قالب میزان رضایت از خرید یک ابزار مهم برای جمعآوری نظرات و ارزیابی افراد درباره خریدشان است. با پر کردن این فرم، مشتریان اثربخشی فرآیند خرید، کیفیت محصول، قیمت و خدمات پس از فروش را مورد بررسی قرار میدهند. با توجه به نظرات دریافتی، شرکتها میتوانند بهبود راهکارهایشان را در زمینه فروش و خدمات پیشنهاد کنند و این امر بهبود سطح رضایت مشتریان، افزایش اعتماد به برند و کسبوکار در زمان طولانیتر میتواند موثر باشد.
همچنین، این فرم میتواند به شرکتها کمک نماید تا تصمیمات دقیقتری در زمینه رفع مشکلات مشتریان و پیشنهاد بهترین خدمات را اتخاذ نمایند. به طور کلی، فرم میزان رضایت از خرید، یک ابزار موثر در ایجاد ارتباط قویتر با مشتریان و بهبود کسبوکار است.
فرم ثبت میزان رضایت از خرید در حالت کلی شامل بخشهای زیر است:
اطلاعات شخصی: این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس مشتری است.
امتیاز مشتری: مشتریان میتوانند امتیاز خود به خدمات دریافتی را مشخص کنند.
نظر مشتری: مشتریان میتوانند توضیحات تکمیلی و نظر خود را نسبت به خدمات دریافتی وارد نمایند.
امکان ویرایش فرم برای شما وجود دارد و میتوانید بسته به نیاز خود، موارد دیگری را به آن اضافه کنید.